Bijscholen was nog nooit zo leuk!

Klantvriendelijkheid & Imago (CAT 3)

Een opleiding voor alle personen uit de transportwereld die meer willen halen uit hun business door de juiste inzichten en de juiste omgangsvormen te verwerven m.b.t. klantvriendelijkheid, alsook het besef van de impact die klantvriendelijkheid kan hebben op het imago van het bedrijf en van jezelf.

Doelgroep

Alle professionele bestuurders van voertuigen van groep C en D.

Doelstelling

Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:

Aanscherpen van klantgerichte competenties.

Impact van klantvriendelijkheid op het imago van het bedrijf (en van jezelf!).

Opstellen van een persoonlijk actieplan

Inhoud

Klantvriendelijkheid / imago.

Inzicht verwerven in het belang van kwaliteit.

Aanscherpen van klantgerichte competenties.

Concrete tips.

Opstellen van persoonlijke actiepunten.

Rollenspelen.

Erkenning

De module is erkend door MOW Vlaanderen onder het nummer OCF-142/MPM-003, in het kader van nascholing voor beroepschauffeurs van groep C of D (7 kredietpunten).

De module valt onder onderwerp (3) Gezondheid, verkeers- en milieuveiligheid, dienstverlening en logistiek.

Praktisch

Wenst u meer informatie of een offerte?

Neem contact op met Velgio Opleidingen, telefonisch 0468/32 66 95 of per mail info@velgio.be.