03. Klantvriendelijkheid & Imago van het bedrijf (CAT 3) rijbewijs C/E & D/E
Een opleiding voor alle personen uit de transportwereld die meer willen halen uit hun business door de juiste inzichten en de juiste omgangsvormen te verwerven m.b.t. klantvriendelijkheid, alsook het besef van de impact die klantvriendelijkheid kan hebben op het imago van het bedrijf en van jezelf.
Doelgroep
Alle professionele bestuurders van voertuigen van groep C en D.
Doelstelling
Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:
- de dienstverlening door de bestuurder
- de uitvoering van taken van de bestuurder
- de contacten waarmee de bestuurder te maken krijgt
- de organisatie van het werk
- de commerciƫle en financiƫle gevolgen van een geschil
Aanscherpen van klantgerichte competenties.
Impact van klantvriendelijkheid op het imago van het bedrijf (en van jezelf!).
Opstellen van een persoonlijk actieplan
Inhoud
Klantvriendelijkheid / imago.
Inzicht verwerven in het belang van kwaliteit.
Aanscherpen van klantgerichte competenties.
Concrete tips.
Opstellen van persoonlijke actiepunten.
Rollenspelen.
Erkenning
De module is erkend door MOW Vlaanderen onder het nummer OCF-142/MPM-003, in het kader van nascholing voor beroepschauffeurs van groep C of D (7 kredietpunten).
De module valt onder onderwerp (3) Gezondheid, verkeers- en milieuveiligheid, dienstverlening en logistiek.
Praktisch
- 1-daagse training van 7 uur (max. 20 kandidaten per sessie).
- Op aanvraag zijn ook in-company opleidingen mogelijk.
- Bedrijven kunnen genieten van 20 of 30% subsidie met toepassing van de KMO-portefeuille.
- Opleiding erkend door het Vlaams Opleidings Verlof (VOV).
Wenst u meer informatie of een offerte?
Neem contact op met Velgio Opleidingen, telefonisch 0487/60 07 05 of per mail info@velgio.be.