Bijscholen was nog nooit zo leuk!

03. Klantvriendelijkheid & Imago van het bedrijf (CAT 3)

  • 03. Klantvriendelijkheid & Imago van het bedrijf (CAT 3)

    zaterdag 22 mei 2021 van 08:00 tot 16:00

    € 165,00 excl.btw – 2500 Lier

    Helaas, deze opleiding is volzet!

Een opleiding voor alle personen uit de transportwereld die meer willen halen uit hun business door de juiste inzichten en de juiste omgangsvormen te verwerven m.b.t. klantvriendelijkheid, alsook het besef van de impact die klantvriendelijkheid kan hebben op het imago van het bedrijf en van jezelf.

Doelgroep

Alle professionele bestuurders van voertuigen van groep C en D.

Doelstelling

Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:

  • de dienstverlening door de bestuurder
  • de uitvoering van taken van de bestuurder
  • de contacten waarmee de bestuurder te maken krijgt
  • de organisatie van het werk
  • de commerciële en financiële gevolgen van een geschil

Aanscherpen van klantgerichte competenties.

Impact van klantvriendelijkheid op het imago van het bedrijf (en van jezelf!).

Opstellen van een persoonlijk actieplan

Inhoud

Klantvriendelijkheid / imago.

Inzicht verwerven in het belang van kwaliteit.

Aanscherpen van klantgerichte competenties.

Concrete tips.

Opstellen van persoonlijke actiepunten.

Rollenspelen.

Erkenning

De module is erkend door MOW Vlaanderen onder het nummer OCF-142/MPM-003, in het kader van nascholing voor beroepschauffeurs van groep C of D (7 kredietpunten).

De module valt onder onderwerp (3) Gezondheid, verkeers- en milieuveiligheid, dienstverlening en logistiek.

Praktisch

  • 1-daagse training van 7 uur (max. 20 kandidaten per sessie).
  • Op aanvraag zijn ook in-company opleidingen mogelijk.
  • Bedrijven kunnen genieten van 20 of 30% subsidie met toepassing van de KMO-portefeuille.
  • Opleiding erkend door het Vlaams Opleidings Verlof (VOV).

Wenst u meer informatie of een offerte?

Neem contact op met Velgio Opleidingen, telefonisch 0487/60 07 05 of per mail info@velgio.be.